عوارض نفروپاتی غشایی
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض نفروپاتی غشاییآمار نشان می دهد که این بیماری نفریت اصلی غشایی می تواند در هر سنی، که در بزرگسالان شایع تر رخ می دهد. 15٪ تا 20٪ از بیماران مبتلا به نفریت غشایی بدون علامت، پروتئینوری به عنوان اولین علامت، 80٪ مبتلا به سندرم نفروتیک، پروتئینوری غیرانتخابی. غشاء و فرآیندهای غشایی نفریت هماچوری علامت هماچوری میکروسکوپی بزرگسالان برای حدود 60 درصد از کودکان ممکن است هماچوری آشکار است. زندگی روزمره، ما باید عوارض نفروپاتی غشاء هوشیار باشد.

در مرحله اول، اختلالات لخته شدن خون بالا و ترومبوز کلیه

با توجه به افزایش سطح خونی فاکتورهای انعقادی سندرم نفروتیک، چسبندگی پلاکت و بهبود چسبندگی آنتی ترومبین Ⅲ و فعالیت ضد پلاسمین افزایش می یابد، و تولید اختلال لخته شدن بالا است. برنامه هورمون می تواند به انعقاد خون کمک می کند. بروز این بیماری است ترومبوز کلیه نمی حدود 50 درصد از نوع مزمن علایم می تواند آشکار نمی شود، اما علت سندرم نفروتیک بدتر است. نوع حاد می تواند به عنوان درد ناگهانی پشت بیان می شود، اغلب شدید تر، با این منطقه از کلیه ها، که درد، هماچوری، اغلب هماچوری آشکار، سلول های سفید خون در ادرار، یک افزایش ناگهانی در پروتئینوری، فشار خون بالا و اختلال حاد کلیه، ترومبوز ورید الیگوری حتی دو طرفه کلیوی بودند و نارسایی حاد کلیه، سمت بیماری کلیه، افزایش می یابد. در اختلال عملکرد مزمن کلیه لوله ممکن است علائم، مانند glucosuria کلیوی، اسیدهای آمینه در ادرار، اسیدوز توبولار کلیوی داشته باشد. علاوه بر این، آمبولی ریوی. ترومبوز Extrarenal نیز می تواند رخ دهد، مانند مغز، قلب، پاها و غیره. نیاز به تشخیص دقیق از ورید کلیوی و یا آرتریوگرافی کلیوی، renogram رادیواکتیو CT و همچنین به تشخیص کمک می کند.

در مرحله دوم، تحکیم ضد گلومرولی هلال غشای پایه

از آنجا که آسیب به غشای پایه، اثر غشاء و یا انتشار آنتی ژن ممکن است به تشکیل یک آنتی بادی ضد غشای زیرزمین منجر شود. این را می توان در سرم آنتی بادی های ضد غشاء، آنتی بادی های ضد نوتروفیل (ANCA) شناسایی شده است. بنابراین، اگر بیماران پایدار کاهش سریع در عملکرد کلیه و گلومرولونفریت سریعا پیشرونده، به عنوان عملکرد، باید بسیار توجه به امکان بروز عوارض باشد.

شایع ترین عارضه ترومبوز ورید کلیوی، اختلال لخته شدن خون بالا؛ مطالعات نشان داده است که، به منظور ایجاد تشخیص دقیق این بیماری، نیاز به ورید کلیوی و یا بررسی آنژیوگرافی از یک شریان کلیوی، renogram رادیواکتیو و CT نیز در تشخیص مفید هستند. با توجه به افزایش سطح خونی فاکتورهای انعقادی علائم سندرم نفروتیک، آنتی ترومبین Ⅲ و فعالیت ضد پلاسمین افزایش یافته است، چسبندگی پلاکت و انسجام از افزایش و تولید اختلال بالا لخته شدن خون. در طول درمان، استروئید می تواند یک انعقاد خون حمایت می کنند.

شایع ترین عارضه از ادغام ضد GBM نفریت آنتی بادی. کارشناسان می گویند که اگر وضعیت بیمار به سرعت در اختلال عملکرد کلیوی با ثبات و گلومرولونفریت سریعا پیشرونده، به عنوان عملکرد، باید بسیار توجه به امکان این عارضه باشد. در محل تلاقی ضد غشای پایه گلومرولی نفریت آنتی بادی رخ می دهد ظاهرا شبیه به گلومرولونفریت سریعا پیشرفت تظاهرات بالینی اند غشای پایه، اثر غشاء و یا انتشار آنتی ژن آسیب دیده است ممکن است به تشکیل یک آنتی بادی ضد غشای زیرزمین منجر شود.

در بالای آن است به ارائه عوارض مربوط غشا نفروپاتی، با امید به شما کمک کند. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: عوارض,نفروپاتی غشایی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: